martes, septiembre 27, 2016

Nueva cooperativa, nuevo presente y futuro.

Presentem amb molt d'entusiasme el nostre nou projecte: una cooperativa de treball d'iniciativa social, que promou produccions artístiques per a la transformació individual i col·lectiva, a través de processos creatius cooperatius. Una organització que vincula els sectors social, artístic i educatiu. 

Us convidem a navegar per la nova web, gaudir del seu contingut i descobrir l'univers:


www.artandcoop.org


La cooperativa neix com a evolució dels projectes d’art comunitari de l’Associació Marabal, entitat amb més de deu anys d’experiència en el sector de les arts aplicades. Marabal i Art&Coop segueixen en treball paral·lel i complementari, sumant esforços en la promoció i defensa de les arts transformadores. Marabal és formació, creació i arteràpia. Art&Coop som produccions i processos comunitaris.


Castellano (próximamente)

Os presentamos con mucho entusiasmo nuestro nuevo proyecto: una cooperativa de trabajo de iniciativa social, que promueve producciones artísticas para la transformación individual y colectiva, a través de procesos creativos cooperativos. Una organización que vincula los sectores social, artístico y educativo. Os invitamos a navegar por la nueva web, disfrutar de su contenido y descubrir el universo de Art&Coop.

 La cooperativa nace como evolución de los proyectos de arte comunitario de la Asociación Marabal, entidad con más de diez años de experiencia en el sector de las artes aplicadas. Marabal y Art&Coop siguen en trabajo paralelo y complementario, sumando esfuerzos en la promoción y defensa de las artes transformadoras. Marabal es formación, creación y arteterapia. Art&Coop somos producciones y procesos comunitarios.